keskiviikko 12. marraskuuta 2014

SMK 2015

Moikka! Viime viikonloppun oli cheerleading SM karsinnat jossa mun joukkue kilpaili! Vaikka meillä meni parhaiten miten meillä on koskaan menny, niin sija jolle päästiin ei ollut mikään paras heh. Oli silti ihan huippu matka! Sain oman mielen pois koulu jutuista ja stressistä ja sain vaan viettää aikaa ihanien tyyppejen kanssa ja esiintyä isolla matolla! Perjantai aamulla lähdettiin Raumalle jossa yövyttiin vaikka kisat oliki Turussa. Matkalla oli tosi hauskaa ja kun pysähyttiin syömään niin ruokakin oli hyvää haha. Mulla oli mukana niin paljon ruokaa, että jaksoin kisapaikallakin yms. mutta silti mulle jäi vaikka mitä ruokia yli! Nyt mulla on yks laatikko kotona täynnä proteinipatukoita, pähkinöitä, pilttejä, välipalapatukoita ja kaikkee muuta lol. As I was saying, illalla kun päästiin hotellille, me saatiin vapaa-aikaa ja käytiin esim. salilla, aulassa katsomassa telkkaa, otettiin kuvia, juteltiin, jotkut meni uimaan ja kierreltiin muuten vaan hotellilla. Rakastin ton hotellin ihania valkosia tyynyjä ja peittoja ja hyvää aamuapalaa! Lauantaina me mentiin kattomaan sennujen karsintoja, kannustettiin niitä ja osteltiin cheerkamaa. Itse ostin SMK 2015 paidan ja yhet kivat shortsit jotka oon tahtonut tosi kauan. Illalla hotellilla laiteltiin sitten kisoja varten hiuksia ja yritettiin mennä aikasin nukkumaan koska herätys oli 4:15


Oudosti, mua varmaan jännitti niin paljon että heräsin ihan hyvin eikä urheilu ennen kahdeksaa ollut niin paha. Lähdettiin Turkuun taas kisoihin, mutta nyt oli meijän ja muitten junnujen aika esiintyä. Kenraalit meni hyvin ja niin meni oikee kisasuorituskin! Oli niiiin ihanaa hymyillä ja esiintyä isolle porukalle! Harmi vaan että mulla venähti ranne ennen tätä kisamatkaa niin en voinut tehdä akroa jota oon harjotellut jo kauan :( & muutenki ei oo kiva ku ranne on paskana löl. Otettiin myös paljon kuvia haha.










Samana iltana lähdettiin takasin Ouluun ja pysähys Hesburgerilla oli taivasta! Hesburger on melkeen aina se pääkohde mitä kaikki oottaa kisoista haha, No ei nyt ihan mutta melkeen ;) Ouluun päästii noin viieltä aamulla ja en ite menny kouluun vaan nukkuin yhteen asti kotona. Nyt oon viettäny aikaa taas ihanien kouluhommien parissa ::::::) Mutta en ymmärrä miten, mutta eilenkin ehtiin nähdä kaveria, lukea kahteen kokeeseen ja mennä aikasin nukkumaan! Ja tänään oon ehtiny tehä kokonaisen esseen perjantaiksi ja kello on vasta vähän yli seitsemän. Not bad. 
  
-pinjaamaria

2 kommenttia:

  1. Kuulosti mukavalta reissulta! :-) Mikä teidän sija oli ja montako ryhmää siellä oli teitä vastaan? Mulla ei ikinä hoitunut nuo koulutyöt noin sutjakkaasti hahahahaha :-D , mutta hyvä jos olet saanut sellaisen hyvän rytmin! ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oho sori kun kesti vastata :D ja en nyt enää muista ollenkaan mikä meidän sija oli tai montako ryhmää meitä vastaan oli anteeks!! haha kiitos :-)!

      Poista