perjantai 5. joulukuuta 2014

DECEMBER!

Holymoly viimeks taisin kirjotella tänne kun oli SMK o: Siitä on niiiin kauan! Mulla on monesti ollu ihan sairaan paljon asiaa tänne, mutta kun sitä aikaan siihen ei vaan oo :( Nyt koulujutut on vähentyny ja treeneistäkään ei tuu enää stressiä, joten mulla on toivottavasti nyt joulukuussa enemmän aikaa kirjottaa tänne. Treeneistä tulikin mieleen... MITÄ MÄ TEEN?? En tiiä ollenkaan jatkanko cheerleadingiä vai alotanko jonkin tanssin :( Tällä hetkellä tahtoisin ehkä vaihtaa tanssiin, mutta tiiän että aijon regret it ja vihdoi löyin sellasen harrastuksen mistä pidän ja mulla on hyvä olla siellä (vaikka saankin mustelmia varmaan joka reeneistä). Mutttttta yhyy tuntuu etten tuu kestämään sellasta harrastusta ens vuonna ja varsinkaan ysillä. Lol this is fucked up. Toivon vaan että vuosi 2015 tulee olemaan hyvä ja uudenlainen :) 
Aaaaanyways! Nyt on siis joulukuu ja oon niiin joulufiiliksessä! Mulla on kivoja jouluvaloja huoneessa ja oikeestaan mun koko huoneen järjestys on pitkästä aikaa vaihtunu. Oon myös ostanut kaikille joululahjat tässä viikon aikana ja en voi oottaa kun saan paketoida ja antaa ne! + joulusuklaakalenterit on kivoja. Hmm mitköhän muuta... ainii lol piettiin tyttöjen kaa pikkujoulut! Tehtiin ruokaa, otttiin kuvia ja katottiin hauska joululeffa. Oli tosi mukava ilta :) Vaikka olinkin ainut joka laitto tonttulakin... 




Oh my nyt kun muistelen kaikkea, niin vähän oon ehtiny tehä paljon juttuja! Mutta tästä postauksesta tulee liian pitkä jos alan nyt kaikkea selittämään :D Kirjottelen sitten enemmän tulevista tapahtumista ja päivistä, ja oon ostellutkin uusia juttuja joista ois kiva tehdä erikoispostaus. Nyt jatkan Happy Endingin kattomista, heippa!

-pinjaamaria

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti