lauantai 6. joulukuuta 2014

MY ROOM!

Hey der! Sain tänään vihdoinkin kokonaan valmiiksi mun uuden huoneen järjestyksen! Pitäis vielä siivota vaatehuone/komero ja toinen työpöytä, mutta tahtoin jonkinlaisen postauksen tänään tänne tehdä Suomen itsenäisyyspäivän kunniaksi, joten esittelen teille yhden kohdan huoneestani! Let's get started:

Viime viikolla sain uuden valkosen pöydän josta tykkään tositosi paljon!! Mulla oli kyllä vaikeuksia saaha tuo mahtumaan ja näyttämään hyvältä mun huoneessa, mutta kyllä se tossa kohtaa huonetta kelpaa ihan hyvin :) Nyt mun huoneen väritkin (punainen ja valkoinen pääosin) erottuu paremmin.


 Laiton tohon mun sänkyyn tollaset söpöt tähtivalotkin ja oii kun vaan nuo valot on päällä, mun huone tuntuu tosi kotoisalta. Tykkään yleensä nukahtaa kun nuo on päällä, niin onneksi noihin valoihin voi laittaa sellasen "timer"in, jolla valot menee kiinni vähän ajan päästä. 



Vihdoinkin sain laitettua vain ihan pari juttua mun pöydälle, että se ei näytä niin likaiselta ja siinä on nyt tilaa työskennelläkkin! Pidän tossa pöydällä siis paria hajuvettä, kyniä, koulukirjoja ja sitten muita esineitä esim. noita kaktuksia ja lompakon. 



MY FAVORITE AREA:
Mun lempialue huoneessani on ehdottomasti tuo mun sänky nurkkaus! Tossa on kivasti valoa, kello  ja pistorasia lähellä ja kalenteri yllä. Tuo tuntuu jotenkin turvalliselta ja näyttää omasta mielestä kivalta :) 


ps. aattelin alkaa kirjoittamaan joka postauksen loppuun (jos muistan) oliko päiväni yleisesti CRAPPY vai HAPPY ja teen DAY RATE: /10

Tässä esimerkki siitä ja samalla tän päivän arvostelu: 

HAPPY, 9/10

-pinjaamaria

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti