tiistai 16. joulukuuta 2014

LAST WEEK OF SCHOOL!

Moikka! Nyt ei enää ole stressiä! Ei tarvi aatella koulu projekteja, harrastusta tai mitään muuta. Nyt voi nauttia ja rentoutua, viettää aikaa kavereiden kanssa ja pitää vapaa-aikaa! Koulussa ei tehä enää mitään järkevää joka on awesome. Haha oon kirjaimellisesti vaan syöny ja katsonu leffoja/dokumenttejä koulussa. Tää on hyvä juttu, koska mullon käsi rasittunu reeneistä, sekä kaikesta kirjotuksesta koulussa. Tää tietokoneenki näpyttely sattuu :( Main thing on että oon saanut vihdoinki tehä asioita joita tahon ja arvatkaas mitä... oon ilonen! Oon tositosi ilonen. Ei kaikki oo menny nappii, ei siis lähellekkään, mutta miten voi murjottaa kun joulu on lähellä, saa paketoida lahjoja muille, ulkona on jouluvaloja, joulu musiikki soi ja kaikkee muuta! Ois silti oikeesti kiva jos Oulussa koristeltais enemmän ulkona joulu aikaan. 

Asioita mitä on tapahtunut viikkojen aikana:

Piettiin luokan kaa disko meijän koululle!


Meijän seuralla oli jouluesitys jossa siis esiinnyin!


Käytiin kattomassa kavereitten kaa Ampun tanssiesitys!


Syötiin kiinalaista, katottiin PLL ja juteltiin perjantai-iltana Pepin kanssa!



Mentiin syömään joukkueen kanssa viimestä kertaa! :(


Oli myös karsinnat ja karsin takasin kristalleihin johon pääsinkin :) Vähän kadutti (tai no aika paljonkin) että en koittanut edes pyrkiä helmiin, mutta aattelin asioita läpi ja pääsin siihen tulokseen että ehkä kristallit on mulle hyvä paikka nyt tässä vaiheessa, sillä tahon vielä että cheerleading jää mulle vaan harrastukseks ja helmissä mun ois pitäny tehä tietenkin enemmän töitä. Mutta mulla tulee iha hirmu ikävä meijän vanhaa joukkuetta ja mun tärkeitä kavereita jotka meni helmiin! 

HAPPY, 10/10

-pinjaamaria

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti