torstai 1. tammikuuta 2015

MERRY CHRISTMAS & HAPPY NEW YEAR 2015

Haha vissiin vähän myöhässä toivotan hyvää joulua ja uutta vuotta! Toivottavasti kaikilla oli iloinen ja rauhallinen joulu + hyvän vuoden alku :) Lomalla jouduin olemaan melkein kolme päivää ilman puhelinta ja pakko sanoa, että se oli tosi rentouttavaa! Vähän oli ärsyttävää etten pystynyt puhumaan kavereille, mutta kävin välillä aina facebookissa äidin puhelimella heh. Mun joulu kulu tosi kivasti sukulaisten kanssa Seinäjoella! Ulkoiltiin, soitettiin pianoa ja juostiin serkkuni perässä päivisin ja iltaisin pelattiin pelejä väsyneinä ja naurettiin paljon. Ruokaakin tuntu olevan koko ajan haha. Sain aivan ihania lahjoja kavereilta, sekä sukulaisilta, mutta niistä teenkin erillisen postauksen. 
Me käytiin myös, samana päivänä kun lähdettiin, teatterissa! Mun onnella, jouduin olemaan yksin ihan eturivissä jonka takia olin ihan paniikissa. Näytöksen nimi oli Seitsemännen portaan enkeli, ja holymoly miten hyvä se oli! Inspiroiduin tosi paljon ja mulle jäi sellanen tunne jota en osaa selittää siitä. Oikeastaan en inspiroitunut kovin siitä näytöksen tarkotuksesta, vaan sen näytteliöistä ja miten ne näytteli siinä. 

pssst. Otin paljon videoita nyt lomalla, että oisin saanu kivan loma videopostauksen kokoon, mutta kaikki meni vähän päin pyllyä :(







  
Hei mutta mulla on niin paljon asiaa ja kirjotettavaa tänne blogiin ja kaikkia ideoita postauksiin, että luulen että teen tänään vielän toisen postauksen ja huomenna heti pitäis tulla uusi! Oon siis kuumeessa (38.8 astetta fek) ollut nyt eilisen illan ja tän päivän eli mulla riittää aikaa näiden kirjottamiseen ja pakko saada nyt kaikki postaukset viime viikosta yms pois alta että voi alkaa kirjoittamaan uusista asioista nyt kun vuosi onkin 2015 jee! 

TULOSSA: 

LAHJA-, MITÄ MULLE KUULUU-, HOPES, DREAMS & THOUGHTS OF 2015-
postaus.

RATE OF DAY: 9/10, QUITE HAPPY

-pinjaamaria

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti