maanantai 19. tammikuuta 2015

What's Happening

Heippa! Kirjotin juuri ihan sairaan pitkän postauksen jossa puhuin vähän henkilökohtaisista asioista ja negatiivisistä asioista. Sitten aloin ajattelemaan, että miksi. Miksi kirjoittaisin sellasisita asioista, koska mulla on silti tapahtunut upeita asioita. Tiiän että tää on mun blogi ja saan kirjoittaa ihan mitä vaan ja on hyvä puhua asioista, sillä se joskus auttaa asiaan. Mutta ei. Ei nyt. Nyt yritän olla ilosella tuulella ja puhua ihanista asioista mitä mulle on tapahtunut tai tulee tapahtumaan. Joskus keskityn liikaa negatiivisiin asioihin. Eräs opettajakin on huomauttanut mulle miten joskus ajattelen positiivisesti, mutta jään kiinni negatiivisiin asioihin. Does that even make sense to you :D 

Koulu on vähentänyt (ainakin) kaseille koulu hommia!

Ostin hupsut kengät vaikka ekana päivänä jännitti pitää niitä koulussa muiden mielipideitten takia!


Värjäsin hiukset!! 



Oon syönyt sushia paljon (uus yks lemppariruuista)


Ulkona on kylmä, mutta siellä on ihanan raikasta!

Alotin zumban, bodyjamin & Just Dance!n (lopetin siis cheerleadingin)

Lähden Tampereelle kylpylään tänä viikonloppuna!

Sekä Lontooseen maaliskuussa! (Aijon puhua tästä myöhemmin toisessa postauksessa)


Kaverit!


Sain uusi puhelinkuoria! (Tästäkin tulevassa postausessa)

Tuossa oli joitain positiivisia asioita mitä on nyt tapahtumassa! Pakko myöntää että koko ajan pyöri päässä negatiivisia juttuja mitä oisin tahtonut kertoa tai kirjottaa, mutta ehkä jätän ne seuraavaan kertaan :D

RATE OF DAY: 6/10, Njähhh

-pinjaamaria

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti